...
Требник

Глава 2. Моли́тва, во е́же назна́менати отроча́, прие́млющее и́мя во осмы́й де́нь рожде́ния своего́

Церковнослов’янськоюГражданскийУкраїнською

Мlтва, во є4же назнaменати nтрочA, пріeмлющее и4мz во nсмhй дeнь рождeніz своегw2

Вёдомо бyди, ћкw по рождествЁ во nсмhй дeнь прин0ситсz младeнецъ t бaбы къ хрaму, и3 стои1тъ пред8 враты2 хрaма.

Сщ7eнникъ же твори1тъ: Бlгословeнъ бGъ нaшъ: Трис™0е. Прес™az трbце: И# по Џ§е нaшъ: Ћкw твоE є4сть цrтво:

Тaже tпусти1тельный тропaрь днE, и3ли2 с™aгw хрaма.

Моли́тва, во е́же назна́менати отроча́, прие́млющее и́мя во осмы́й де́нь рожде́ния своего́

Ве́домо бу́ди, я́ко по рождестве́ во осмы́й де́нь прино́сится младе́нец от ба́бы к хра́му, и стои́т пред враты́ хра́ма.

Свяще́нник же твори́т:

Благослове́н Бо́г на́ш: Трисвято́е. Пресвята́я Тро́ице: И по О́тче на́ш: Я́ко Твое́ е́сть Ца́рство:

Та́же отпусти́тельный тропа́рь дне́, или́ свята́го хра́ма.

Свяще́нник же зна́менует его́ чело́, уста́ и пе́рси, и глаго́лет моли́тву:

Го́споду помо́лимся.

Го́споди Бо́же на́ш, Тебе́ мо́лимся, и Тебе́ про́сим, да зна́менается све́т лица́ Твоего́ на рабе́ Твое́м се́м, [или́: на рабе́ Твое́й се́й,] и́мярек, и да зна́менается кре́ст Единоро́днаго Сы́на Твоего́ в се́рдце и в помышле́ниих его́, во е́же бе́гати суеты́ ми́ра, и от вся́каго лука́ваго наве́та вра́жия, после́довати же повеле́нием Твои́м. И да́ждь Го́споди не отрече́ну пребы́ти И́мени Твоему́ Свято́му на не́м, совокупля́емем во вре́мя благопотре́бно Святе́й Твое́й Це́ркви, и соверша́емем стра́шными та́йнами Христа́ Твоего́: да по за́поведем твои́м жи́тельствовав, и сохрани́в печа́ть неруши́му, получи́т блаже́нство избра́нных во Ца́рствии Твое́м, благода́тию и человеколю́бием Единоро́днаго Сы́на Твоего́, с Ни́мже благослове́н еси́, с Пресвяты́м, и Благи́м, и Животворя́щим Твои́м Ду́хом, ны́не и при́сно, и во ве́ки веко́в, ами́нь.

Та́же в ру́це взе́м отроча́, стои́т пред враты́ хра́ма, или́ пред о́бразом Пресвяты́я Богоро́дицы, и твори́т креста́ о́браз, глаго́ля:

Ра́дуйся благода́тная Богоро́дице Де́во, из Тебе́ бо возсия́ со́лнце пра́вды Христо́с Бо́г на́ш, просвеща́яй су́щыя во тьме́: весели́ся и ты́ ста́рче пра́ведный, прие́мый во объя́тия Свободи́теля ду́ш на́ших, да́рующаго на́м воскресе́ние.

И быва́ет отпу́ст.

Подоба́ет ве́дати, я́ко рожде́нный младе́нец а́ще у́бо немоществу́яй не ссе́т, но к сме́рти зри́т, не подоба́ет ожида́ти, [я́коже не́цыи зле́ глаго́лют,] шеста́го или́ осма́го дне́, и та́ко креща́ти его́: но в ча́с во́ньже роди́ся, то́кмо омы́ти его́, и а́бие крести́ти, да не сконча́ется непросвеще́н. Пя́ть бо ме́сяцей непра́здныя, а́ще случи́тся от не́кия я́звы младе́нца уязви́ти, а́ки уби́йству по зако́ном и пра́вилом пови́нни су́ть: кольми́ па́че суда́ подоба́ет избега́ти рожде́нных, да не непросвеще́ни сконча́ются.

Молитва, щоб благословити дитину
і дати їй ім’я на восьмий день,
після народження
Молитва над матір’ю й молитва наречення імені дитині звичайно читаються одна за одною.

Знайшли помилку