...
Жовтень,  Мінея Місячна

Вересень * Жовтень * Листопад * Грудень * Січень * Лютий * Березень * Квітень * Травень * Червень * Липень * Серпень * Богородичний додаток

← В 18-й день

Жовтень

В 20-й день →

День 12345678910111213141516171819202122232425262728293031

В 19-й день

ТранслітераціяЦерковнослов’янськаУкраїнська

Святаго пророка Ио́иля и святаго мученика Уа́ра

Стихиры пророка, глас 8

Подобен: О преславнаго чудесе:

Божественный Дух излия́ся,/ я́ко честны́й Ио́иль, проро́чествуя, сказа́,/ от Него́ дви́жимь, на ны, ве́рующия,/ и та́йнам Боже́ственным явле́ние открыва́ет, и проро́чествуют,/ иже де́йство Его прие́мшии,/ и Боже́ственною заре́ю просвеща́еми,/ и Боже́ственною благода́тию.

Боговеща́ния испо́лнен ди́вный Ио́иль,/ я́ко исто́чник, исхо́дит, ду́ши напая́ющий,/ от до́му Твоего́, Влады́ко,/ весь сла́дость нам иска́па,/ помышле́ния ослажда́ющую,/ весь высо́к быв ду́хом,/ доброде́телию возноси́мь к Боже́ственней высоте́.

Проро́ческим дерзнове́нием твои́м/ и разу́мным к Бо́гу, Ио́иле, приближе́нием,/ и́мже Небе́сная зри́ши виде́ния,/ о нас Того́ уми́лостиви,/ соверша́ющих ве́рою па́мять твою́,/ разреше́ния прося́ прегреше́ний, сла́вне,/ и прича́стия Боже́ственных наслажде́ний,/ и ве́лия ми́лости.

И́ны стихи́ры, му́ченика, глас 6

Подобен: Все отло́жше:

Страда́ния ви́дев добропобе́дных му́чеников,/ дерзнове́ния Боже́ственнаго испо́лнен быв,/ вше́л еси́ на три́знище/ и Христа́, Уа́ре, нас ра́ди Челове́ка бы́вша,/ пропове́дал еси́, не устраши́вся сме́рти,/ ниже́ предлежа́щих муче́ний./ Тем уязвляемь и неми́лостивно раздробляемь,/ ра́довался еси́ соверше́нным ра́зумом,/ смотря́я, му́дре, пребыва́ющее добросла́вие/ Бо́га возлюби́вшим.

Пло́ти с кровъми́, па́дающия ви́дя,/ и я́ко ино́му стра́ждущу, страда́льче,/ пребыва́л еси́ до́блественнейше:/ привя́зан бо ко дре́ву,/ терза́ния терпе́л еси́ беззако́нных пожда́ннейше./ Богу же в ру́ки дух твой пре́дал еси́,/ ужаси́в ви́дящия тя непрекло́нными противле́нии./ Тем тя почита́ем,/ вельми́ му́жествовавша, му́дре,/ и низложи́вша мучи́теля́,/ Уа́ре, боле́зньми твои́ми.

Помазу́ющи ми́ры тя, чу́дная Клеопа́тра/ под зе́млю положи́/ и храм тебе́ святы́й возсозда́,/ пра́здник творя́щи, ди́вне Уа́ре,/ и ве́рно тя моля́щи./ Ея́же де́тище у́мному во́инству причета́л еси́/ и сла́вою удобри́л еси́,/ и лико́м святы́х сочета́л еси́./ Его́же ча́сти сподо́би ны,/ твое́ соверша́ющия благоче́стно торжество́,/ му́чениче досточу́дне.

Слава, и ныне, Богородичен. Подобен тойже:

Ра́дуйся, ко́рене ро́сный,/ ра́дуйся, же́зле Ааро́нов,/ прозябы́й Цве́т неувяда́ющий и присноживы́й,/ благопло́дный раю́, Жи́зни дре́во,/ из Иессе́ева ко́рене, Чи́стая,/ просия́вши, Отрокови́це,/ и земны́х пита́ющи Хле́бом разу́мным./ Ра́дуйся, багряни́це всечестна́я,/ всех Царя́ Богоневе́сто,/ ве́нче всесве́тлый,/ архиере́ев благоле́пие,/ ра́дуйся, Еди́на Пречи́стая.

Крестобогородичен. Подобен тойже:

Агнца Своего́ Агница Нескве́рная дре́вле/ и Непоро́чная Влады́чица/ на Дре́ве Кре́стнем яко́ узре́, ма́терски восклица́ше/ и, дивя́щися, вопия́ше:/ Ча́до Сладча́йшее,/ что зре́ние сие́ но́вое и пресла́вное?/ ка́ко со́нм безблагода́тный/ суди́щу Пила́тову предаде́ Тя/ и осужда́ет на смерть Живота́ вся́ческих?/ но воспева́ю Твое́ неизрече́нное,/ Сло́ве, снизхожде́ние.

Тропарь пророку, глас 2:

Предве́дый Божие пришествие во пло́ти/ и наи́тие Духа Святаго и гряду́щий Суд предсказа́вый,/ пророче Ио́иле:/ спасай молитвами твоими/ чтущия тя от всех скорбе́й.

Тропарь мученику, глас 4:

Во́инством святых страстоте́рпец стра́ждущих законне,/ зря о́нех, показа́л еси му́жески крепость свою./И устреми́вся на страсть во́лею,/ и умре́ти вожделе́ за Христа,/ Иже приял еси по́честь побе́ды твоего страдания, Уаре,/ моли спастися душам нашим.

Слава, и ныне, Богородичен или Крестобогородичен

На утрени

Канон октоиха един, и святых два

Кано́н проро́ка, его́же краегране́сие: Пророчеством Ио́иля пророка дивлюся. Творение Феофаново. Глас 2

Песнь 1

Ирмос: Гряди́те, лю́дие, пои́м песнь Христу́ Бо́гу,/ разде́льшему море и наста́вльшему лю́ди,/ и́же изведе́ из рабо́ты еги́петския,/ и́ко просла́вися.

Лик нам проро́ческий свесели́тся,/ похваля́ему тебе́ небому́дренну, Ио́иле Богогла́се,/ с ни́миже спасти́ся нам моли́, блаже́нне.

Глаго́лы Бо́жия предвозвеща́я, Богодухнове́нне,/ лю́тый проре́кл еси́ гнев и пра́ведный,/ и́же от нече́стия прибы́вший лю́дем твои́м суему́дренным.

Чу́дное, и светоно́сное Ду́ха, и животворя́щее вдохнове́ние тебе́ присени́/ и бу́дущих зна́ние вдохне́,/ проро́че блаже́ннейше.

Богородичен:

Тя ски́ния свиде́тельства прописа́, многови́дно образу́ема,/ явля́ющи от Тебе́ вопло́щшагося неизме́нно,/ Богома́ти Пречи́стая, Влады́чице.

Ин канон мученика, егоже краегранесие: Стра́сти похваля́ю Уа́ра, сла́ву вели́кую. Иосифово Глас 6.

Песнь 1

Ирмос: Яко по су́ху пешеше́ствовав Изра́иль,/ по бе́здне стопа́ми,/ гони́теля фарао́на/ ви́дя потопля́ема,/ Бо́гу побе́дную песнь/ пои́м, вопия́ше.

Яви́лся еси́ на высоте́ Христо́вы Це́ркве, Уа́ре,/ я́коже со́лнце све́тлое,/ блиста́ньми просвеща́я твои́х боре́ний, блаже́нне, земна́я исполне́ния.

Божественныя любве́, всеблаже́нне, объя́т сла́дким раче́нием,/ отве́рглся еси́ себе́/ и ко вся́кой му́це пло́тстей устреми́лся еси́,/ кре́пко подвиза́вся.

С мы́сленно Боже́ственных подви́жник ю́зами связа́в себе́, страстоте́рпче,/ и ле́стныя разори́л еси́ у́зы кре́пким терпе́нием мно́гих мук.

Богородичен:

Пресу́щественное Сло́во во Твое́м чре́ве па́че сло́ва всели́ся и, роди́вся Боголе́пно,/ му́ченическия ли́ки, Чи́стая, приведе́,/ с ни́миже песносло́вим Тя.

Песнь 3

Ирмос: Утверди́ нас в Тебе́, Го́споди,/ Дре́вом умерщвлей грех,/ и страх Твой всади́/ в сердца́ нас, пою́щих Тя.

Учи́ми твои́ми му́дрыми догма́ты,/ пост, проро́че, и служе́ние благоче́стно пропове́дуем,/ в дом Госпо́день ходя́ще.

Твои́м уче́нием после́дующе от всего́ се́рдца и помышле́ния,/ пла́чем же и моли́твами Бога взыску́ем, достохва́льне.

Изъяви́в нам Всеще́драго Влады́ки, проро́че, долготерпе́ние,/ и Боже́ственную же благосты́ню/ изъясни́л еси́ Того́, и благода́ть.

Богородичен:

Зачала́ еси́, Пречи́стая, Бо́га/ и родила́ еси́ Сло́во, неизрече́нно вопло́щшееся,/ во проро́цех глаголавшее и испо́лнившее тех пропове́дания.

Ин

Ирмос: Несть свят,/ якоже Ты, Го́споди Бо́же мой,/ вознесы́й рог ве́рных Твои́х, Бли́же,/ и утверди́вый нас на ка́мени/ испове́дания Твоего́.

Вшел еси́ ра́зумом кре́пким в му́жественныя по́двиги,/ утверди́вся наде́ждами бу́дущих благи́х/ и му́чеников Христо́вых всему́дрыми, блаже́нне, поуче́нии.

Во́инство святы́х страстоте́рпец, стра́ждущих зако́нне зря,/ о́нех показа́л еси́ му́жескую кре́пость,/ примеша́яся многообра́зным, Уа́ре, му́кам.

В полце́ священнем, Уа́ре, я́ко до́блий во́ин, обре́лся еси́/ и ссе́к мно́жество му́жества мечо́м, му́дре, ра́тным,/ побе́дами сла́вим.

Богородичен:

Де́во Ма́ти Бо́жия,/ моего́ уны́ния глубоча́йшую тьму и о́блаки страсте́й/ просвеще́нием, е́же в Тебе́, молю́ Тя, благода́ти, отжени́.

Кондак пророка, глас 4:

Просвети́вшееся Духом чистое твое се́рдце/ проро́чества бысть светле́йшаго прия́телище:/ зриши бо, яко настоя́щая, дале́че су́щая,/ сего ради тя почитаем, проро́че, блаженне Ио́иле, славне.

Седален пророка, глас 2

Подобен: Страстотерпцы Господни:

Богоглаго́ливе пророче,/ вдохнове́нием испо́лнився Уте́шителевым,/ изъясня́л еси в после́дняя времена́ бы́вшее язы́ком осия́ние./ Сего́ ра́ди ныне благоче́стно тя похваля́ем/ и, твою па́мять соверша́юще, вопие́м ти:/ Христа Бога моли́ о душа́х наших.

Слава, мученика, глас 1

Подобен: Гроб твой

Стра́сти честны́х ви́дев му́чеников/ и тех лобза́в у́зы любо́вию,/ на высоту́ востекл еси́ свиде́тельства, всечу́дне,/ на дре́ве бо пове́шен, ра́ны претерпе́л еси́,/ до́ндеже в ру́ки Госпо́дни ду́ха пре́дал еси́.

И ныне, Богородичен:

Упова́ние христиа́н, Пресвята́я Де́во,/ Eгоже родила́ еси Бога, па́че ума́ и слова,/ непреста́нно моли́ о воспева́ющих Тя/ пода́ти оставле́ние грехо́в наших всех и исправле́ние жития́,/ ве́рою и любо́вию при́сно сла́вящим Тя.

Крестобогородичен:

Зря́щи Тя, Христе, Всенепоро́чная Мати,/ ме́ртва на Кресте́ просте́рта, вопия́ше:/ Сыне Мой, Собезнача́льне Отцу и Ду́ху,/ что неизрече́нное Твое сие смотре́ние,/ и́мже спасл еси пречи́стых рук Твоих, Ще́дре, созда́ние.

Песнь 4

Ирмос: Услы́шах, Го́споди,/ слух Твоего смотре́ния,/ и просла́вих Тя,/ Еди́не Человеколюбче.

Ми́лостив бу́ди, Господи,/ чи́сто к Тебе ка́ющимся,/ я́ко един Щедр и Многоми́лостив.

Я́коже провозвести́л еси, сла́вне,/ от Бога излия́ся Дух/ на вся́ку плоть ве́ровавших.

Сни́тие Ду́ха,/ ученики́ Госпо́дни умудри́вшее,/ Твоя Богоглаго́ливая словеса́ испо́лни.

Богородичен:

Изба́вльшеся, Пречи́стая, из мрачных а́довых боко́в,/ Боже́ственным Твоим Рождество́м,/ Тя ублажа́ем.

Ин

Ирмос: Христос моя́ сила,/ Бог и Господь,/ Честна́я Церковь/ Боголе́пно пое́т, взыва́ющи,/ от смысла чи́ста, о Господе пра́зднующи.

Святы́ми я́звами удобряемь,/ красне́йший яви́лся еси́,/ и Богу, Уаре, возлю́блен, Венча́вшему твой верх, досточу́дне.

На кресте́, сла́вне, растяза́емь и на земли́ простира́емь,/ лю́тыя боле́зни претерпе́л еси́./ Тем неболе́зненную жизнь насле́довал еси́, веселя́ся.

Зако́нно ви́дяще Боже́ственнии му́ченицы стра́ждуща тя, блаже́нне,/ терпе́ния словесы́ укрепля́ху,/ с ни́миже стра́сти до́лгая соверши́в, ублажи́лся еси́.

Хвала́ми венча́ем Боже́ственныя му́ченики,/ яже́ венча́ благода́ть Боже́ственная Боже́ственными увязе́нии,/ низло́жших вра́жия высо́кая мудрова́ния.

Богородичен:

От ти́ны страсте́й, Влады́чице, возведи́,/ и стра́стных помышле́ний, отчужда́ющих мя Бо́га Единаго Чи́стаго,/ да ве́рою ублажа́ю Тя.

Песнь 5

Ирмос: Но́щи преше́дшей прибли́жися день,/ и Свет ми́ру возсия́:/ сего́ ра́ди хва́лят Тя Ангельстии чи́ни/ и славосло́вят Тя вся́ческая.

Христо́во прише́ствие Ио́иль Боже́ственный я́вственно всем прорече́,/ я́ко прии́дет и спасе́т род челове́ческий/ от и́дольскаго льще́ния.

Весь ты возни́кнув, проро́че сла́вне, на преу́мный же и вы́ше по́мысла Свет,/ проро́чествия благода́ть извле́кл еси́ отту́ду/ и пра́вду пропове́дал еси́.

О пою́щих тя моли́ся спасти от всякаго озлобле́ния,/ пребога́те Ио́иле,/ и Боже́ственныя благода́ти и зари́ сподо́битися, умоли́.

Богородичен:

Пресвята́я Де́во, Влады́чице ми́ра,/ Тя, Богоро́дицу, испове́дающим от безчи́сленных грехо́в моли́ спасти́ся и жите́йских обстоя́ний.

Ин

Ирмос: Бо́жиим све́том Твои́м, Бла́же,/ у́тренюющих Ти ду́ши любо́вию озари́, молю́ся,/ Тя ве́дети, Сло́ве Бо́жий,/ Истиннаго Бо́га,/ от мра́ка грехо́внаго взыва́юща.

Укрепля́ешися манове́ньми Боже́ственными/ и неосла́бная терза́ния терпи́ши до́блим смы́слом, Уа́ре,/ растерза́я гордаго се́рдце, зло́бу соде́лавшаго.

Сла́вный му́ченик, ви́дя отпа́дающия на зе́млю своя́ пло́ти,/ ра́довашеся, ве́чнующая ума́ све́тлостию/ и Боже́ственная возда́ния предпрозира́я.

Пою́ Тя, Го́споди Бо́же, и славосло́влю, и покланя́юся,/ благи́х сподобля́яся, угото́ванных Тебе́ возлю́бльшим,/ му́ченик в страда́нии те́пле зовя́ше.

Богородичен:

Я́вльшися Херуви́м и Серафи́м яко вои́стину святе́йши, Всенепоро́чная,/ вся, ве́рно Тя ны́не освяща́ющия, освяти́/ и спаси́ хода́тайством Твои́м.

Песнь 6

Ирмос: Бе́здна мя мно́га грехо́вная окружа́ет,/ и вопию́ Ти, проро́ка подража́яй:/ от тли мя, Го́споди, возведи́.

Ка́плют твои́х глаго́л исто́чницы,/ Боговеща́ния и душепи́щную сла́дость точа́ще, сла́вне,/ напая́ющую ве́рно приходя́щия.

Го́ру тя проро́чества, сла́дость источа́ющую,/ и Богоче́стия, Ио́иле, пропове́дника всему́дра зна́ем,/ Богоглаго́ливе проро́че.

Богородичен:

Просвети́, Свет Ро́ждшая незаходя́щий,/ сердца́ славосло́вящих Тя верно, Пречи́стая Влады́чице,/ и из Тебе́ Ро́ждшагося неизрече́нно.

Ин

Ирмос: Жите́йское море,/ воздвиза́емое зря напа́стей бу́рею,/ к ти́хому приста́нищу Твоему прите́к, вопию́ Ти:/ возведи́ от тли живо́т мой,/ Многоми́лостиве.

Глаго́лов небре́гл еси́ пребеззаконнаго врага́/ и пла́мень претерпе́л еси́ нестерпи́мых боле́зней терпели́вно, многострада́льне Уа́ре,/ моле́бниче о хва́лящих тя ве́рою.

Не преста́ше мучи́тель пребезу́мный, ра́нами неми́лостивно сдробля́я тя,/ до́ндеже в ру́ки Бо́жия свяще́нную твою́ ду́шу преда́л еси́,/ добро́тами просве́щшуся по́двиг твои́х.

Возвы́сился еси, подо́бяся на дре́ве Христу́, и на том ви́ся,/ твою́ ду́шу пре́дал еси́ Бо́гу, тя венчава́ющу,/ страстоте́рпче, зако́нно до́блествовавша.

Богородичен:

Упра́ви, Влады́чице, в пучи́не лю́тых, обурева́емую всегда́ смире́нную ду́шу мою́,/ и к ти́хому приста́нищу напра́ви,/ несомне́нным ра́зумом Тя блажа́щую.

Кондак мученику, глас 4:

Христу после́дуя, му́чениче Уа́ре,/ Того́ испи́в ча́шу,/ и муче́ния венце́м увязе́ся,/ и со Ангелы ликовству́еши:/ моли́ непреста́нно за ду́ши на́ша.

Песнь 7

Ирмос: Пещь дре́вле всегремя́щую угаси́вый/ и о́троки ту́чею духо́вною ороси́вый,/ благослове́н еси́, Бо́же оте́ц на́ших.

Исходя́щий от до́му Госпо́дня и напая́ющий исто́чник,/ я́коже проре́кл еси́, произы́де,/ проро́че всече́стне.

Пото́к сито́вный пшени́цоносен соде́лал еси́ пи́щный исто́чник,/ я́коже Ио́иль прорече́:/ благослове́н еси́, Боже оте́ц на́ших.

Богородичен:

И́же вся Сотвори́вый ро́ждся от Девы,/ спасе́ мир, благоче́стно пою́щий:/ благослове́н еси́, Боже оте́ц на́ших.

Ин

Ирмос: Росода́тельну у́бо пещь/ соде́ла Ангел/ преподо́бным отроко́м,/ халде́и же опаля́ющее/ веле́ние Бо́жие, мучи́теля увеща́ вопи́ти:/ благослове́н еси́, Боже оте́ц на́ших.

Просвеще́на тя подвиго́в приложе́ньми,/ предо́брая Клеопа́тра, Уаре, оку́тала есть,/ обре́тши сла́ву тобо́ю, ве́ры досто́йну я́ве,/ ю́же показа́ те́пле в твое́ сконча́ние.

Излива́ющи на тя сле́зы и ми́ры тя честны́ми помазу́ющи,/ сокрыва́ет тя под земле́ю всечестна́я жена́,/ погре́бшаго пре́лесть лука́вую и из гро́ба блиста́ньми просвеща́юща нас.

Не престая́ше, преподо́бне, угожда́ющи тебе́ Христо́ву уго́днику, приснопа́мятная,/ до́ндеже яви́лся еси́ хода́тай ей, му́дре, Ца́рствия Небе́снаго,/ его́же сподо́бися тобо́ю с любе́знейшим сыном.

Богородичен:

Сокруше́на мя безчи́сленными согреше́нии, Дево, хода́тайством Твои́м обнови́,/ уврачу́ющи мою ду́шу и сло́во подаю́щи, вопи́ти:/ благослове́на, Яже Бо́га пло́тию ро́ждшая.

Песнь 8

Ирмос: Дре́вле оросившаго евре́йския о́троки в пла́мени,/ и опалившаго, Го́спода, халде́и пресла́вно в нем,/ воспое́м, глаго́люще:/ благослови́те и превозноси́те Его́ во ве́ки.

Показа́л еси́, сла́вне, покая́ния о́бразы я́ве Благоутробнаго Го́спода,/ прие́млюща ве́рою к Нему́ приходя́щия и пою́щия:/ благослови́те дела́ Госпо́дня Го́спода.

Служи́тель быв ты Госпо́день, проро́че Ио́иле,/ Того́ та́йны вручи́лся еси́ прорица́ти лю́дей, хва́лящим и пою́щим:/ благослови́те дела́ Госпо́дня Го́спода.

Оставле́ние источа́ют Иу́дови чуде́с ре́ки, я́же суть апо́столи пресла́внии Госпо́дни,/ я́коже проро́чествова Ио́иль, вопию́щих напая́юще:/ благослови́те вся дела́ Госпо́дня Го́спода.

Богородичен:

Ипоста́сь, сло́жну во двою́ существу́, Христа́,/ Всенепоро́чная, родила́ еси́, пребы́вши Дева Чистая,/ Ему́же пою́ще, зове́м:/ благослови́те дела́ Госпо́дня Го́спода.

Ин

Ирмос: Из пла́мене преподо́бным ро́су источи́л еси́/ и пра́веднаго же́ртву водо́ю попали́л еси́,/ вся бо твори́ши, Христе́, то́кмо е́же хоте́ти:/ Тя превозно́сим во вся ве́ки.

Ма́терних послу́шав, му́чениче, моле́б,/ Небе́сному во́инству све́тло во́инствуя,/ о́трока честно́го и твоего́ неотсту́пна показа́л еси́ благосла́вия/ неизрече́нным милосе́рдием.

От Еги́пта тя бога́тство я́коже многоце́нное принесе́, му́чениче,/ разбогатя́щи многоце́нными дарми́,/ Клеопа́тра, целе́нии всю Палести́ну,/ любо́вию тя почита́ющую.

Веселя́ся, по́двиги твоя́ соверши́л еси́,/ во́ине до́блий Вседержи́теля,/ и я́ко победи́тель от Него́ венча́лся еси́, Уа́ре всеблаже́нне,/ му́чеников вели́кая сло́во.

Богородичен:

Грехи́ прилага́ю ко грехо́м и бу́дущаго не бою́ся Стра́шнаго Суда́:/ победи́, Чистая, души́ моея́ ослепле́ние/ и, мольбо́ю Твое́ю обрати́вши, мя спаси́.

Песнь 9

Ирмос: На Небесе́х благослове́нная/ и на земли́ славосло́вимая,/ радуйся, Неве́сто/ Неневе́стная.

Со проро́ки, яко проро́к,/ ра́достно ны́не в Небе́сных весели́шися оби́телех.

Свы́ше ны назира́еши ны́не,/ благогове́йно тя славосло́вящия,/ Богоглаго́ливе всебога́те.

Сокраще́н путь спасе́ния/ Ио́иль покая́нием/ богому́дренно показа́.

Богородичен:

Возвела́ еси́ ны, па́дшия, Мати Божия,/ благоутро́бнаго Владыку и Спаса ро́ждши.

Ин

Ирмос: Бо́га/ челове́ком не возмо́жно ви́дети,/ на Него́же не сме́ют чи́ни Ангельстии взира́ти:/ Тобою бо, Всечистая, яви́ся челове́ком/ Сло́во воплоще́нно,/ Его́же велича́юще,/ с Небе́сными во и́/ Тя ублажа́ем.

Кре́пость низложи́л еси ратобо́рца,/ Боже́ственною я́ве си́лою препоя́сався, страда́льче до́блий Уа́ре./ Тем тя хва́лим, врачева́ние оби́льное от твои́х моще́й, ве́рнии, почерпа́юще.

Яко све́т, яко у́тро, яко вели́кое со́лнце/ в земны́я простре́ся па́мять твоя́ концы́,/ светоно́сными просвеща́ющи сия́ньми/ твои́х честны́х по́двиг вся, прехва́льне,/ и мрак серде́ц отгоня́щи.

С тобо́ю сия́юща ви́девши сла́вою мно́гою/ своего́ сы́на чадолюби́вая, всех Бога велича́ше;/ тебе же и́скреннейше, му́чениче,/ сла́вяше, величайшаго предста́теля,/ я́вственно обогати́вшися.

Земля́, на не́йже терпели́вейшее те́ло твое́, му́дре, лежи́т,/ Боже́ственне освяти́ся,/ но даждь моли́твами твои́ми нам разреше́ние грехо́в,/ жития́ исправле́ние, Уа́ре,/ и всех неудо́бных избавле́ние.

Богородичен:

Явлься, Дево,/ из Тебе́ Госпо́дь, све́тлаго о́блака,/ еги́петския куми́ры вся́ческой па́губе предаде́;/ мно́жество же страстоте́рпцев Сего́ носи́ти сподо́би,/ Сего́ подража́тели честны́м Его страда́нием.

С™aгw прbр0ка їHилz:

И# с™aгw м§ника ўaра:

Стіхи6ры прbр0ка, глaсъ }.

Очікується текст

Знайшли помилку