...
Мінея Місячна,  Жовтень

Вересень * Жовтень * Листопад * Грудень * Січень * Лютий * Березень * Квітень * Травень * Червень * Липень * Серпень * Богородичний додаток

 

← В 14-й день  

Жовтень

 

В 16-й день →

День 12345678910111213141516171819202122232425262728293031

В 15-й день

ГражданскийЦерковнослов’янськоюУкраїнською

Преподо́бнаго отца нашего Евфи́мия Но́ваго и святаго преподобномученика Лукиа́на, пресвитера Вели́кия Антиохи́и

На Го́споди, воззва́х: стихи́ры преподобнаго, глас 4

Подо́бен: Я́ко до́бля:

Тесный путь шествовал еси,/ исполненным духом/ к жизни веду́щим препла́вая:/ постников бо ты был еси хвала, Евфи́мие,/ терпеливно низложив демонская ловления,/ тем получил еси Небеснаго Царствия наследник быти/ и не престаю́щия наслаждаешися красоты́.

Пресветлое житие твое Ангелы удиви́/ и де́монская свире́пства я́ве устраши,/ верных же собрания све́тло украси́,/ к Небесному Христо́ву жилищу/ повелевая ше́ствовати всегда./ егоже моли от тли и бед избавитися/ верою творящим всечестную память твою.

Песнопение и хвалу/ Христу приносил еси на всяк день, отче,/ в пустыни жи́тельствуя,/ Единому Богу возложив душу и помышление,/ яко великий Моисей, в нехо́дная вшел еси:/ тем победив невидимаго врага,/ и был еси чистое приятелище/ и Божественнаго Духа орга́н.

Ины стихиры мученика, глас тойже

Подобен: Дал еси зна́мение:

Словом Божественнаго знания,/ обогате́в верою, верныя утвердил еси/ многоплете́нныя муки/ и ярость мучительскую терпе́ти дерзостно/ будущия ради жизни и нетленныя радости./ Тем тя ублажаем, Лукиа́не достославне,/ и Божественное твое днесь совершаем торжество.

Темницу многовре́менную/ и ну́жнейшую смерть претерпел еси, преподобне,/ у́зами связу́ем, и острыми чрепи́нами стреца́ем, блаженне,/ и неяде́нием лютым, и долго́тною жаждею утомляемь;/ тем тя Небесная пища яве прия́ла есть,/ яко непобеди́ма мученика, страстотерпче до́блий.

Не́дро тя морское прие́м, славне,/ по три́десятих днех су́ши предае́т,/ якоже Ио́ну древле звере́й служением,/ к Богоче́стному погребе́нию,/ и исцелений Божественное источе́ние,/ мучеников начальное избрание, Церкве утвержде́ние,/ молитвенниче о душах наших,/ Богоносне пребогате.

Слава, глас 6:

Преподобне отче,/ во всю землю изыде веща́ние исправле́ний твоих;/ тем на Небесе́х обрел еси мзду трудов твоих,/ де́монския погубил еси полки́/ Ангельския же пости́гл еси чи́ны,/ ихже житию непорочно подражал еси,/ дерзновение имея ко Христу Богу,/ мир испроси душам нашим.

И ныне, Богородичен или Крестобогородичен

Подобен: Тридневен:

Ви́дящи Тя распинаема, Христе,/ Тебе Рождшая вопияше:/ что стра́нное еже вижу та́инство, Сыне Мой?/ како на Древе умираеши, плотию пове́шен,/ Жизни Подателю?

На стиховне Октоиха. Слава, глас 5:

Преподобне отче,/ не дал еси сна твоим очесе́м,/ ни ве́ждом твоим дрема́ния,/ до́ндеже душу и тело от страстей свободи́л еси/ и себе уготовал еси Духа жили́ще;/ пришед бо Христос со Отцем, оби́телище в тебе сотвори́,/ и Единосу́щней Троице угодник был еси,/ великопропове́дниче Евфимие, молися о душах наших.

И ныне, Богородичен или Крестобогородичен

Подобен: Радуйся:

Агнца Своего Агница/ иногда́ зрящи, к заколе́нию тща́щася,/ усердно последоваше, сия вопиющи Ему:/ ка́мо и́деши, Чадо Мое Сладчайшее, Христе?/ чесо́ ра́ди скорое течение сие, Долготерпели́ве, тече́ши неле́ностно?/ Иисусе Возжеле́ннейший Безгрешне, Многомилостиве Господи,/ даждь Ми слово, Рабе́ Твоей,/ Сыне Мой Вселюбезнейший,/ не пре́зри, Щедре, молча́,/ Тя стра́нно Рождшую, Боже Всещедре,/ даруяй мирови велию милость.

Тропарь, глас 8:

В тебе, отче, известно спасеся, еже по о́бразу:/ прии́м бо крест, последовал еси Христу,/ и, действуя, учил еси презира́ти убо плоть, прехо́дит бо,/ прилежа́ти же о души́, ве́щи безсме́ртней;/ темже и со Ангелы срадуется, преподобне Евфи́мие, дух твой.

Слава, мученика, глас 4:

Воздержа́нием постничества и муче́ния кро́вию/ ты, стяжа́в венец неувяда́емый, священномучениче Лукиа́не,/ Антиохи́йская похвало́,/ о нас моли Христа Бога,/ творящих святую память твою.

И ныне, Богородичен.

На утрени

Канон Октоиха един и святых два

Канон преподобнаго, глас 2, егоже краегранесие: Радуйся, Божественная монашествующих славо.

Песнь 1

Ирмос: Грядите, людие, пои́м песнь Христу Богу,/ разде́льшему море и наставльшему люди,/ яже изведе́ из работы египетския,/ яко просла́вися.

Радуйся, источниче, кипящий струю спасительную,/ от неяже почерпаем вси целебную благодать прегрешений,/ любовию приходящим тебе, приснопамятне.

Святыню прие́м от Христа Бога, от утробы, славне,/ и явился еси избра́нный сосуд,/ Духа благодать всю прие́мый, отче Евфимие.

Да жизни причастник нетленныя яви́шися,/ временныя, отче премудре, небрегл еси:/ и Богу присту́пль, непрестанно мо́лиши спастися всем нам.

Богородичен:

Глаголу мудрому Твоих усте́н после́дующе,/ радующеся, Пренепорочная, Тя ублажаем,/ бывшую нам вину неизреченнаго блаженства.

Ин канон мученика, глас 4, егоже краегранесие: Твою, Лукиане всеблаженне, пою славу. Творение Иосифово.

Песнь 1

Ирмос: Воспою Тебе, Господи Боже мой,/ яко извел еси люди из работы египетския,/ покры́л же еси колесницы фараоновы и силу.

Мудростию, и благодатию, и силою духовною, Лукиане, возсияв,/ просветил еси люди:/ и к познанию Христову, мучениче, наставил еси.

Оружием благоверия тя защити́в,/ иже немощь нашу Понесый яко благоутробен,/ непобедима соде́я тя, врагов, мучениче, боре́нием.

На высоту Небесную во глубину́ зловерия, страдальче,/ па́дших возвлекл еси/ мре́жами Божественных твоих глагол, досточу́дне.

Богородичен:

Слово Присносущное Отчее/ словом, паче вины и слова, без Семене зачала еси, Чистая,/ и родила еси в наше избавление.

Песнь 3

Ирмос: На камени мя веры утверди́в,/ разшири́л еси уста моя на враги моя./ Возвесели бо ся дух мой, внегда́ пети:/ несть свят, якоже Бог наш,/ и несть пра́веден, паче Тебе, Господи.

Всесветлый показался еси, Богомудре, столп,/ наставляя чи́ны монашествующих,/ облак же, осеня́ющь жребий Божий,/ ли́ца невидимых врагов помрачающь благодатию Всецаря.

Стои́ши пред лицем твоего Владыки, неосла́бным мановением моляся/ избавитися стаду твоему от работы тьмы, преподобне, и мучи́тельства страстей,/ и твоих молитв послу́шает Бог.

Плоти твоея двиза́ния умертви́в крепким поще́нием, Богоглаго́льниче,/ был еси оби́телище Владыки./ егоже умоли избавитися скорбей и страстей смущения к тебе прибегающим.

Богородичен:

Сви́ток Тя прови́де Исаия, в немже пло́тски Слово зна́менася,/ раздрав начерта́ние первозда́ннаго, еже преступлением подписа́,/ и подаде́ оставление рабо́ты нам.

Ин

Ирмос: Лук сильных изнемо́же/ и немощству́ющии препоя́сашася силою;/ сего ра́ди утверди́ся в Господе сердце мое.

Дом добродетелей све́тлостию, му́чениче,/ ду́шу твою Богу совершил еси/ и и́дольския храмы молитвою твоею разори́л еси.

Воспевал еси, напа́стьми окружаем, муче́ниче,/ и мучений боле́зньми оскорбляем,/ таковых яко Благодетеля благи́х сподобльшаго тя.

Тело му́кам преда́в, мучениче,/ душу твою небла́зненно соблю́л еси:/ жертву непоро́чну Владыце, тя сама́го, принесл еси, всече́стне.

Богородичен:

От Девы Младенец ражда́ется, соде́тельствовавый ве́ки хоте́нием,/ Юже воспеваем яко Богородицу и праведно ублажаем.

Кондак мученика, глас 2

Подобен: В молитвах:

В поще́нии пе́рвее просиявшаго,/ и во страдании второ́е светя́ща,/ вси, яко свети́ло пресве́тлейшее,/ Лукиана песньми славно почти́м,/ молящаго непрестанно о всех нас.

Ин кондак мученика, глас 4

Подобен: Вознесы́йся:

Яко святитель благочестно пожи́в/ и священномуче́ния венец прия́т,/ и́дольския жертвы погасил еси,/ добрый пастырь Христову стаду бысть, премудре Лукиане./ Сего ради тя почитаем, песньми вопиюще:/ от бед избави нас присно молитвами своими.

Седален преподобнаго, глас 8

Подобен: Премудрости:

Отре́кся пло́ти Христа ра́ди/ и духовный явився народоводи́тель,/ услышал еси словеса тайных учений;/ монахов же явился еси правило пра́вости/ и стра́сти вся крепко попра́л еси./

Тем и демонов коварство до конца испепели́л еси;/ к Нему зря всегда, Богоносе Евфимие,/ моли Христа Бога грехов оставление даровати/ чтущим любовию святую память твою.

Слава, седален мученика, глас тойже:

Благодати словом верных умаща́я сердца́, мучениче Лукиане,/ страда́ти устро́ил еси и побеждати мучителя:/ и добре совершив течение Божественное,/ и по конце славы мучеников сподобился еси./ Тем сошедшеся, святое твое вси почитаем скончание,/ Спаса прославляюще:/ страстотерпче прехвальне,/ моли Христа Бога прегрешений оставление подати/ чтущим любовию святую память твою.

И ныне, Богородичен:

Солнца о́блаче разумнаго,/ Божественнаго Света, светильниче златокова́нный, Нескве́рная, Небла́зная, Всенепорочная Владычице,/ омраче́нную душу мою ослепле́нием страстей,/ безстрастна зарею просвети́, молюся,/ и оскверне́нное мое сердце омы́й пото́ки умиления, покаяния же слезами/ и от тиме́ния мя очисти дел моих, да любовию зову Ти:/ Богородице Приснодево, моли Христа Бога прегрешений оставление подати ми,/ Тебе бо имею надежду, раб Твой.

Крестобогородичен:

Агнца, и Пастыря, и Избавителя/ Агница зря́щи на Кресте, восклица́ше, плачущи,/ и, горько рыдающи, вопия́ше:/ мир убо радуется, прие́мляй Тобою избавление,/ утро́ба же Моя гори́т, зрящи Твое распятие,/ еже терпи́ши за милосердие милости./ Долготерпели́ве Господи, милости бе́здно и источниче неисчерпа́емый,/ умилосердися и даруй согрешений оставление/ верою поющим Божественныя Страсти Твоя.

Песнь 4

Ирмос: Пою́ Тя, слу́хом бо, Господи, услы́шах и ужасо́хся,/ до мене́ бо и́деши, мене ища заблу́ждшаго./ Тем многое Твое снизхожде́ние, еже на мя,/ прославляю, Многоми́лостиве.

Желание Божественное тя распали́, разгре́яв твое сердце,/ и желанная пости́гл еси до конца, Богому́дре отче,/ оста́вль земных пристра́стие,/ единосе́льник Вышних быв служи́телей.

Ласка́ния сопру́жницы, преподобне, попра́л еси всеобра́зно;/ вни́де бо раче́ние Содетеля в тя, Богомудре, тепле,/ и соде́янных мрачная желания до конца отри́ну.

На па́жить чи́сту возгна́л еси воздержания стадо твое, отче,/ и ко источнику привел еси то́е нему́тному безстрастия,/ мысленныя зве́ри побеждая,/ еже и ныне молитвами твоими спаса́й.

Богородичен:

Се Тебе роди славят родов, якоже прорекла еси, Отроковице:/ Создателя бо была еси палата и Божественный храм,/ в немже вселися Высочайший, плотию обложен,/ да спасет нас.

Ин

Ирмос: Седяй в славе на Престоле Божества,/ во о́блаце ле́гце,/ прии́де Иисус Пребожественный/ нетле́нною дла́нию и спасе́ зовущия:/ слава, Христе, силе Твоей.

Кре́пок на пре́лесть явился еси, блаженне,/ и многим обучи́тель к Божественным подвиго́м всегда́;/ терпением же мук некрепкую смирил еси, мучениче, крепость гордаго.

Распросте́рт на древе, и реме́нием растяга́емь,/ и гладом и жа́ждею многовре́менно умуча́емь,/ и тонкими чрепи́нами настрека́емь,/ претерпел еси, мучениче Христов достославне.

Закон Божественный пропове́дан, беззако́ннующих обрати́л еси/ и испи́ти усердно чашу мучения показал еси;/ с нимиже в Божественныя дворы́ вселился еси, насыща́яся древа жизни,/ всеприснопамятне.

Богородичен:

Из утробы Твоея возсия́в Божественное Солнце,/ яже во тме многобожия, Отроковице, просвети́/ и в се́ни сме́ртней сущия осия́./ Емуже взываем: слава, Христе, силе Твоей.

Песнь 5

Ирмос: Просвеще́ние во тьме лежа́щих,/ спасение отчаянных, Христе Спасе мой;/ к Тебе у́тренюю, Царю мира,/ просвети́ мя сиянием Твоим;/ иного бо, разве Тебе, бога не знаю.

Весь Богу прилежа́, отче,/ в пустынях мраз нощны́й претерпел еси до́блественне,/ и дневный нося́ вар;/ и был еси дом мудрости Божия/ добродетельным сия́нием многообра́зно украшаем.

Юношески наступи́в на поще́ние,/ чревонеи́стовства зми́я не прие́м советника, отче,/ но а́лчбою, и молитвами непреста́нными,/ и чистото́ю соедини́вся Богу,/ причастник был еси сла́дости лучшия.

Добродетелей возше́д на о́блаки,/ скрижа́ли прия́л еси, блаженне, написанныя рукою Божиею,/ и монашествующих множества научил еси/ вещественных всех оша́ятися,/ возводя́ на го́ру Божественнаго познания.

Богородичен:

Явилася еси, Чистая, Богопра́отцу лествица небесе́ высоча́е,/ имущи Создателя седяща./ Из Тебе бо Бог, воплощся, показася и совокупи́ разстоя́щаяся пре́жде./ Тем Тя Богородицу вернии славим.

Ин

Ирмос: Нечести́вии не у́зрят славы Твоея, Христе,/ но мы Тя, Единоро́дне,/ Отеческия славы сияние Божества,/ от но́щи у́тренююще,/ воспеваем Тя, Человеколюбче.

Поже́г, преподобне, те́рние страстей по́том поще́ний,/ струя́ми погасил еси трудов твоих/ нечестия пещь доблемы́сленне,/ всеблаженне.

Непрекло́нен, облага́ем частыми боле́зньми, пребыл еси,/ к Богу взирая, свя́те, спасти могущему,/ Емуже в ру́це преложил еси духа твоего, веселя́ся.

Удали́вшияся Бога обличал еси злове́рныя,/ и, долгими болезньми и лю́тыми, славне, окружаемь, Христу прибли́жился еси,/ егоже страсть изобрази́л еси.

Богородичен:

По рождестве нетле́нна пребыла́ еси, Чистая,/ и тления род человеческий, яко Бога Рождшая, свободи́ла еси;/ сего ра́ди верою Тя православно ублажаем.

Песнь 6

Ирмос: Ко Господу от ки́та Ио́на возопи́:/ Ты ня возведи́ из глубины́ ада, молюся;/ да яко Изба́вителю, во гласе хвале́ния,/ и́стины же духом пожру́ Тебе.

Пострека́емь Владычнею любовию,/ оставил еси вся чу́вственная/ и Тому последовал еси,/ на ра́мена иго легкое взем мужески благоду́шия,/ тезоимените.

Нака́зан неизреченных знанию, блаженне,/ научил еси твое стадо Небесная му́дрствовати/ и страсте́й нашествия отгони́ твоими поуче́ньми.

Житие твое подобно Вышних сил, отче, бысть,/ дерзновение тебе даде́, еже держал еси всегда,/ страстей избавите твое стадо Христа умоли.

Богородичен:

Разумев Твое неизреченное, Чистая, та́инство,/ го́ру приосене́нную Авваку́м Тя провозвести́;/ из Тебе бо Соде́тель за милосердие вопло́щся,/ древнее отъят изрече́ние.

Ин

Ирмос: Пожру́ Ти со гла́сом хвале́ния, Господи,/ Церковь вопиет Ти,/ от бесо́вския кро́ве очи́щшися,/ ра́ди милости от ребр Твоих/ исте́кшею Кровию.

Немо́кренно мучений преше́л еси пучи́ну;/ Всесильною же десни́цею/ от глубины́ тело твое спасе́но бысть,/ лю́бящими тя, невре́дно, Богоблаженне, ви́димо.

От ки́това чрева Иону Изба́вивый тридне́вновавша,/ спасает и тя глубины́ морския,/ служа́щим морски́м звере́м,/ по днех три́десятих.

Любовию Христовою распаля́ем, славне,/ до смерти противоста́л еси мучи́телей, всемудре;/ сего ра́ди Царствия Небеснаго сподобился еси, веселяся.

Богородичен:

Чи́стую Тя Голубицу и Едину Нескве́рную/ Пречистое обре́те Слово/ и от Тебе родитися благоволи́, Пресвятая Богомати,/ Всенепорочная Дево.

Кондак, глас 2, Подобен: Вышних ища:

Волне́ний множества невла́жно преходя́,/ безплотныя враги́ струя́ми слез твоих/ крепко погрузи́л еси,/ Богомудре Евфимие преподобне:/ и, чудес дар при́ем,/ исцеляеши страсти всякия,/ моли непрестанно о всех нас.

Икос:

Отве́рзи моя уста, треблаженне,/ благоприя́тными твоими молитвами предстоя́ Богу, всеславне Евфимие:/ да воспою Божественное твое житие́ и возглаголю достойно добродетели твоя,/ яже на земли Христа ра́ди Бога совершил еси преподо́бно./ Столп бо явился еси и правило монахов светлейшее, равно ангельное стяжав житие́,/ в нехо́дная истинно всели́вся, моли непрестанно о всех нас.

Песнь 7

Ирмос: Купина́ в горе́ огненеопа́льная/ и росоно́сная пещь халде́йская,/ яве предписа́ Тя, Богоневесто;/ Божественный бо Невеще́ственный/ в веще́ственней чреве Огнь неопа́льно прия́ла еси./ Темже из Тебе Рождшемуся/ поем: благословен еси, Боже отец наших.

Авраамский стяжа́в нрав, премудре,/ от земли твоея пресе́льник быв,/ и Бога узре́л еси, обещава́юща ти воздаяние бога́тно./ Тем, веселяся, усердно пел еси:/ благословен еси, Боже отец наших.

Распаля́ем духом, преподобне,/ ко́зни вражия разорил еси/ и победы одоле́ния взял еси,/ оружием огражде́н нас ради пригвозди́вшагося на Кресте Владыки./ Тем, веселяся, усердно пел еси:/ благословен еси, Боже отец наших.

К горе́ молитвы приступи́л еси,/ и, вшед во о́блак Духа, Божия за́дняя видел еси,/ и, славу прием разсужде́ния, быв, отче, столп непоколеби́м./ Тем прилежно моли избавитися искушения вражия поющим тя.

Богородичен:

Закона Исполнителя родила́ еси,/ прежде век Господа всяческих,/ Сына, Мудрость же и Силу,/ напосле́док, Пречистая, преесте́ственно пло́тию на обновление земны́м./ Тем благоче́стно, Дево Чистая,/ благословен, из Тебе Рождшемуся зовем, Боже отец наших.

Ин

Ирмос: Спасы́й во огни́ Авраа́мския Твоя о́троки,/ и халде́и уби́в,/ яже пра́вда праведно уловля́ше;/ препе́тый Господи,/ Боже отец наших, благословен еси.

Стремле́ния глагол твоих мудрых, му́чениче,/ гони́тель, не терпя́,/ умерщвляет тя,/ и во глубину́ морскую помета́ет,/ Го́рнее хода́тайствуя тебе, яко недоумева́я, Царствие, доблему́дре,/ и Божественную славу.

Не поклони́вся истука́нным, колена же не поклони́в и́долом,/ во огнь вве́ржен скорбе́й, в пещь мучительную вшел еси,/ орошаемь Духом, росода́тельною силою,/ Богомудре мучениче.

Умерщвле́нныя и во глубине́ е́ллинскаго безбожия пожре́нныя люди,/ живоно́сными твоими словесы́ извле́кл еси, песнопоя́, досточу́дне:/ препе́тый Господи, Боже отец наших, благословен еси.

Богородичен:

Благословен Плод благослове́ннаго чрева Твоего,/ Eгоже благословя́т Небесныя силы и земных собо́ри,/ нас Избавльшаго клятвы дре́вния, Благословенная.

Песнь 8

Ирмос: В пещь о́гненную, ко отроко́м евре́йским снизше́дшаго/ и пламень в ро́су прело́жшаго Бога,/ пойте дела́ яко Господа/ и превозноси́те во вся веки.

Слез твоих тече́ньми огнепа́льныя сласти испепели́л еси,/ гее́нскаго пламене страх отгнал еси, отче мудре,/ совершенною любовию Создателя твоего сраствори́вся страхом,/ во вся веки.

Якоже Ено́х к Богу преста́влься, от Него прия́т был еси, отче,/ и, с Вы́шними ли́ки водворя́яся, пое́ши:/ вся дела Господа пойте/ и превозносите во вся веки.

Ныне нетленных даро́в наслажда́яся и трисолнечныя све́тлости исполня́яся, блаженне,/ певцы́ твоя страсте́й и тьмы молитвами изба́ви,/ да достойно Христа славословим.

Богородичен:

Клятву разреши́ла еси древнюю, Пречистая, земных,/ неизрече́нным словом Бога заче́нши,/ воплоще́нна из Тебе за милосердие, Пренепорочная Владычице./ егоже превозносим во веки.

Ин

Ирмос: О́троки благочести́выя в пещи́/ Рождество́ Богоро́дичо спасло́ есть;/ тогда убо образу́емое,/ ныне же де́йствуемое,/ вселенную всю воздвиза́ет пети Тебе:/ Господа пойте дела/ и превозноси́те Его во вся веки.

Гла́дом мысленным иста́явшия хлебом словес твоих утверди́л еси/ Единаго чествова́ти Господа, Хлеб жизни нашея, наказа́в, славне./ Емуже вси поим;/ Господа воспевайте дела/ и превозноси́те во вся веки.

Попра́в лю́тая козноде́йства врага преле́стника страданием твоим,/ взялся еси на пресла́вную высоту́, достославне,/ и Ангельская достигл еси чи́ны, вопия́:/ Господа воспевайте дела/ и превозноси́те Его во вся веки.

О, стра́нных веще́й совершившихся на тебе, Лукиане терпели́вейше;/ не́дро бо морское тело твое святое на дово́льно прие́мь, не вреди́ е,/ су́ши же предае́т це́ло,/ струи́ исцелений точа́ще любящим тя.

Богородичен:

И язы́ком, Дево, и сердцем Чистую Богородицу Тя пропове́даем,/ Господа бо родила еси, плотию обложе́на и во дву естеству́ разумева́ема;/ егоже вся силы Небесныя славосло́вят во вся веки.

Песнь 9

Ирмос: От Бога Бога Сло́ва/ неизрече́нною му́дростию пришедшаго обнови́ти Адама,/ я́дию в тление па́дшаго лю́те,/ от Святы́я Девы неизрече́нно воплоти́вшагося нас ра́ди,/ ве́рнии единому́дренно песньми величаем.

Просвеще́н добро́тою постничества, отче,/ и оде́ян ризою нетления, Евфимие,/ и увязе́н венцем даров паче ума,/ Владыце всех предстои́ши, радуяся.

В пребыва́лища присноживу́щая вселился еси, блаженне,/ иде́же апостол собор и множество му́ченик, преподобных собрание, пророков ли́цы,/ болезней воздаяния от Бога прием достойно,/ Богомудре достославне.

Всесве́тел, Богоглаго́льниче, был еси,/ заря́ми Света Трисолнечнаго све́тло озаряемь,/ испроси прегрешений разрешение,/ лютых избавление и злых отчуждение/ всем, любовию к тебе притекающим.

Богородичен:

Воплоти́вся неизрече́нно Владыка всех из Тебе, Богороди́тельнице Марие,/ совершен бысть Человек,/ и, роди́вся, якоже прежде рождества Деву сохрани Тя Чи́сту./ Eгоже моли спасти от бед души наша.

Ин

Ирмос: Ева убо неду́гом преслуша́ния/ клятву всели́ла есть;/ Ты же, Дево Богородице,/ прозябе́нием чревоноше́ния ми́рови благословение процвела́ еси;/ тем Тя вси величаем.

Све́тится, мудре, священная твоя память,/ зарями Духа о́блак страстей разгоня́щи,/ просвещающи же верных собрания и пожига́ющи де́монская воинства;/ юже совершающия ны сохраняй.

Разреши́лся еси от телесных уз, блаженне,/ и к высоте́ небесней, радуяся, возлете́л еси,/ и явился еси красе́н язв удобре́ньми Богу Творцу;/ Емуже предстои́ши с мученики, веселяся.

Мученик нас Лукиан совокупи́/ похвалити того стра́сти днесь, и светлыя подвиги,/ и еже до конца доблесть, чудес же благодать обильную./ Сего вси согласно ублажаем.

Богородичен:

Мудрости вмести́лище, паче ума лу́чшия, явилася еси,/ Отроковице Чистая, одушевленный Престол же и дверь;/ тем Тя челове́честии собо́ри и Ангельская славят вои́нства,/ Едина всех преиму́щая.

Светилен

Подобен: Жены́ услышите:

Мирска́го пристра́стия яко тру́дна избе́гл еси/ и неяде́нием плоть увяди́л еси;/ обнови́в же душевную крепость, преподобне,/ и славою обогати́лся еси Небесною, приснопа́мятне./ Тем моля́ся не преста́й о нас ко Господу.

Слава, и ныне, Богородичен:

Ужа́сно Твое предстательство, Марие Богоукра́шенная,/ и стра́шная Твоя слава всей земли, Богородице;/ в Тебе бо ныне хва́лимся и Тя Ходатаицу иму́ще к Сыну и Создателю Твоему,/ неусыпною Твоею молитвою да спасемся вси.

На стиховне Октоиха. Слава, глас 2:

Преподобне отче,/ из младе́нства добродетель прилежно испра́вив,/ орга́н был еси Святаго Духа;/ и от Того прие́м чудес де́йство,/ увеща́л еси человеки преоби́дети сла́дкая;/ ныне же Божественным светом чисте́е облиста́ем,/ просвети и наша помышления,/ отче Евфимие.

И ныне, Богородичен или Крестобогородичен

Подобен: Егда от Древа:

Дре́ву Кре́стному Тя, Иисусе,/ пригвождена, зрящи, Неискусобрачная,/ плачущи, глаголаше:/ Чадо Сладчайшее,/ почто́ оставил еси Мене, Рождшую Тя, еди́ну,/ Свете неприступный Пребезначальнаго Отца?/ Потщи́ся и просла́вися,/ яко да славу получа́т Божественную,/ иже Божественныя Стра́сти Твоя славящии.

 

Прпdбнагw nтцA нaшегw є3vfЂміа н0вагw:

И# с™aгw прпdбномyченика лукіaна, пресвЂтера вели1кіz ґнтіохjи.

На ГDи, воззвaхъ, стіхи6ры прпdбнагw, глaсъ д7.

Очікується текст

Знайшли помилку